طراحی سایت وردپرس
نوشته شده توسط : اهورا وب

طراحی سایت وردپرس با اهوراوب

طراحی سایت امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. فرض کنید فردی اسم شرکت شما را شنیده است و میخواهد در مورد شما بیشتر بداند. او اولین کاری که انجام میدهد؛ جستجو در فضای اینترنت است. وقتی در اینترنت نامی از شما پیدا نکند در نتیجه دلسرد شده و نام شرکت شما را رفته رفته فراموش خواهد کرد. طراحی سایت امری فنی و پیچیده است و نمی توان آن را بهر کسی سپرد.

برای بالا بردن وب سایت تیم های مختلفی مشغول کار روی آن خواهند بود. از تیم گرافیک گرفته که اولین قدم های طراحی وب سایت را بر میدارد؛ تا تیم تولید محتوا که وب سایت شما را تکمیل و بروز رسانی میکند. به همین دلیل است که اکثر کارشناسان طراحی سایت را تلفیقی از هنر و فن میدانند.

همه کسب‌ و کار های سنتی نیاز دارند تا خود را با دانش روز مردم هماهنگ کنند و از روش‌ های سنتی بسمت روش‌ های نوین کسب در‌آمد تغییر مسیر دهند. امروزه نیاز هست تا همه ما یک کسب و کار اینترنتی داشته باشیم و روزبروز در این زمینه موارد جدید تری را یاد بگیریم.

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند هست که با زبان محبوب و پرقدرت PHP نوشته شده و برای ذخیره داده ها از MySQL استفاده می کند. طراحی سایت وردپرس یک CMS رایگان و open source که براحتی در دسترس همه قرار می گیرد و CMS ساده ای هست که حتی اگه کسی علم زیادی از برنامه نویسی نداشته باشد میتواند براحتی با طراحی سایت وردپرسیک سایت طراحی کند .طراحی سایت وردپرس از زبان فارسی هم براحتی پشتیبانی می کند.

نمونه ای از سایت هایی که با طراحی سایت وردپرس طراحی شده اند را می توانید در نمونه کار ها مشاهده کنید.

وردپرس یک CMS داینامیک هست که برای هربار تغییر سایت لازم نیست که فایل هایمون رو روی سایت آپلود کنیم و براحتی میتوانید در Host تغییرات را اعمال کنید.

 

طراحی سایت ، سئو  ،  تولید محتوا  ،  تبلیغات گوگلی  ،  طراحی لوگو 

برای ارتباط با ما با 09127900796 تماس بگیرید





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , تبلیغات گوگلی , سئو , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: